CLICK HERE

फुफाजुसँग एक रात मेरो कथा, आज म यहाँहरुलाई जिन्दगीमा घटेको सत्य घटना बताउछु

आज म यहाँहरुलाई जिन्दगीमा घटेको सत्य घटना बताउन जादै छु!! कुरा आज भन्दा ४ वर्ष अगाडिको हो! मेरो गाउ पुग्न एउटा गाउ काटेर जानु पर्ने थियो, त्यो गाउमा बस्ने एकजना केटि मलाई साह्रै मन पर्ने, उ बिना त मर्छु जस्तो हुने, मेरो जिन्दगी नै उही हो जस्तो लाग्ने हुन्थियो! केटि पनि सार्है राम्री, जिउडाल मिलेकी,अनुहार सबै कुरा मिलेकी, नेपाली हेरोइनहरु भन्दा त कता कता


रामी…..उसलाई देखेर थुक ननिल्ने मान्छेहरु कम नै हुन्थिए!!! उस संग मा प्रतक्ष्य भेटेर भने बोलेको थिईन किनभने उसको र मेरो पढ्ने कक्ष्या फरक थियो उ कक्ष्या १० मा अनि म ११! मेरो पढाई सकिए पछि बल्ल उनको पढाई सुरु हुन्थियो ! हाम्रो बिहान ५:४५-९:४५ सम्म हुन्थियो भने उनीहरुको १०-४! तेही पनि कहिले कहिँ आमने सामने हुदा पनि  खै किन किन उसको नजिक गएसी साह्रै डर लग्थियो! मन को कुरा भन्नु त कता हो कता उसको आगाडी मेरो एक वाक्य पनि मुख बाट फुट्दैन थियो! साथीहरु ले जिस्काउने, डर छेरुवा भन्ने गर्थे साथै उसलाई पर्पोज गर्नु भनेर निकै जुक्ति अनि साहस दिन्थे तर आफु बाट त्यो हुन सकेको थियन!! यसरि नै मेरो कक्ष्या ११  सकिदै थियो भने  उनको कक्ष्या ११  पढ्ने दिनको सुरुवात हुदै थियो, कलेज जानु पर्दा मा उनीहरुको गाउ हुदै जानु पर्ने थियो!!!! कलेज जादा आउदा, अरु समयमा पनि उनि संग मेरो आँखा जुधा जुध हुन्थियो, मा उनलाई हेरेर मुस्कुराउने गर्थे भने उनि पनि मलाई हेरेर फुस्स मुस्कान दिन्थिन खै किन तेसो गर्थियिन मलाई थाहा भएन !! म पनि कोहि भन्दा कम थिईन, अग्लो, गोरो , मिलेको सरिर अनि तेही माथि मा तेती बेला पनि मोटरसाइकलमा कलेज जान्थे, तेती बेला मेरो बाबुको HERO HONDA SPLENDOR थियो ! एकदिन कलेज जाने दिन सायद शुक्रबारको दिन थियो होला, म कलेज जादै थिए बाईकमा उनको घर निर पुग्दा नपुग्दै मान्छेको भिड थियो, बिहान झिसमिसेको बेला राम्रो संग उज्यालो भैसकेको थियन तेसैले राम्रो संग मान्छे चिनिदैन थियो सबै कलेज जाने साथी हरु पनि तेही भिड मा थिए, म मोटरसाइकल पार्क गरि त्यहाँ  गएको १ जनालाई सर्पले टोकेर आलाप बिलाप गर्दै थिए सायद बिरामीलाई के मा अस्पताल लैजाने भनेर होला, अनि मैले मुख खोले, म संग मोटरसाइकल छ, एक जना मा संग हिड्नुस मा अस्पताल पुर्याईदिन्छु भने, सबै जनाले मेरो मुख तिर हेरे अनि मलाई मोटरसाइकल त्यहाँ लियर आउन भने, म पनि मोटरसाइकल लिएर त्यहाँ पुगेर अनि बिचमा बिरामी अनि पछाडी एक जना समात्ने मान्छे लियर अस्पताल लागे त्यहाँ बाट अस्पताल पुग्न १०-१२ कि.मि. थियो! म बिरामी र कुरुवालाई अस्पताल मा छोडिसके पछि म कलेज फिर्ता भए मा गेट मा पुग्न नपाउदै कक्ष्याका सबै साथीहरुले घेरे त्यहि बिचमा एक जना परम सुन्दरी मेरो आगाडी भनिन बिरामीलाई कस्तो छ, डाक्टरले के भन्यो, केहि त हुदैन होला नि हन….? त्यहि उपचार हुन्छ रे कि अन्तै लानु पर्छ रे नि भनेर १० सेकेन्डमा सबै प्रश्न गरिन, त्यो प्रश्न गर्ने अरु कोहि नभएर त्यहि मैले माया गर्ने मेरो मनको परि थिईन! म दंग हुदै थिए आखिर कसरि थाह भयो  उनलाई मैले बिरामीलाई अस्पताल लागेको भनेर, फेरी यति धेरै प्रश्न किन भनेर अनि मैले सबै कुरा बृस्तृत मा भने पछि उनि खुसि देखिईन अनि मलाई मेरो मामालाई अस्पताल पुर्याईदिएको धन्यवाद भनिन, बल्ल को खुल्यो त् रहस्य उनले यति धेरै प्रश्न गर्नु को कारण!! उनि संगको पहिलो बोलाई थियो मेरो, मन मनै भगवानलाई लाख लाख धन्यवाद दिए!!!
त्यो घटना पछि हाम्रो बोल्नु सामान्य भयो, उनको परिवार संग पनि त्यो घटना पछि नजिक भए! मेरो कक्ष्या १२ सकिदै थियो तर पनि मैले बोल्न सिवाय केहि गर्न पनि सकेको थिईन!! म आफैले आफैलाई धिकार्दै थिए अनि मनमा पछुतो थियो आफ्नो माल उम्कने भयो भनेर…… समय यसरि नै बित्यो….. मेरो मनको कुरा मन मा नै रहयो…उनि संग सुख भोग गर्ने कल्पना कल्पनै रह्यो!!
मेरो कक्ष्या १२ पनि सकियो त्यो उनि संग बोल्ने दिन नजिक हुने दिन पनि सकियो किनभने कक्ष्य १२ पछि अन्तै पढ्न जानु पर्थियो!! तर पनि मनमा हार भने खाएको थिईन किन किन मलाई बिश्वास थियो कि मैले यो केटि पाउछु भनेर!!!!! बिचमा धेरै समय मैले उसलाई देखिन, मन मा एक किसिमको डर पैदा भयो, कतै त्यो केटिको बिहे त भएन भनेर  पछि बुझ्दा थाहा पाए उनि कानको अप्रेसन गर्न आफ्नो ठुलो दाई भएको ठाउँ इंडिया गएको छन् भनेर अब भने  मन  ढुक्क भयो अनि उनि आएसी मनको कुरा भन्छु अनि पट्यार रस लिला गर्छु भनेर म योजना बनाउन थाले! योजना योजना मा नै सिमित थियो उनि १ वर्ष बित्दा सम्म पनि आईनन अनि हल्ला हरु सुने उतै दाजु भाउजु संग बसेर पढ्ने रे भनेर…अब भने मन मार्नु बाहेक म संग अरु केहि उपाय थियन त्यसैले मैले उनि संग को कल्पना गरेको जीवन र रासलीला बिस्तारै भुल्न थाले अनि अरु केटि संग रमाउन थाले!! लगभग भन्न पर्दा मैले  उनीलाई भुलिसकेको रहेछु!!
एकदिनको कुरा हो एकजना मेरो मिल्ने साथी विदेश जाने भनेर उड्नको लागि तयारी भएर गाउ घरमा सबै संग बिदाबादी भएर काठमाण्डौ हिडेको थियो,अफसोच उसलाई दलाल ले पैसा काम भयो भनेर रोकेर राखेको रैछ, अनि उसले मलाई बेलुका ३-४ बजे खबर गर्यो गाउको फोनमा, अनि उसको घरपरिवारलाई जानकारी गराए, त्यतिबेला अहिले जस्तो नेपाल बाट नेपाल मा नै पैसा पठाउने चलन हाम्रो मा थियन!! उसको परिवारले पैसा लग्देर आज नाइट बसमा गैदिनु पर्यो भनेर बिन्ति गरे अनि भन्न थाले घरमा पैसा छैन, पैसा बाहिर छ, अब पर्यो आपत जानु छ आज राति अनि घर मा अहिले सम्म पैसा छैन, त्यो पैसा भएको ठाउँ हाम्रो बाट २०-२५ कि.मि. टाढा थियो अनि हामी माझ एउटा योजना बन्यो, अहिले दिउसो सथिको बुवा अनि म त्यो पैसा भएको ठाउमा जाने अनि रति त्यहि खाना खाएर म काठमाडौँ लाग्ने! घर जानकारी गराएर मा  १ जोर बदल्ने कपडा झोलामा राखेर एउटा सानो झोला बोकेर म निस्के, योजना अनुसार पैसा बोकेर, खानासाना खाईवरी म राती  ९:३० तिर सडक मा निस्के बस कुर्नलाई, त्यहाँ बाट काठमाडौँ पुग्न ५ घण्टा जति लग्थियो, बस पनि आयो अनि मा बस मा चढे….खलासी संग पहिला नै मा पछाडी बस्दिन भनेर बार्गेनिङ गरेको थिए! अनि खलासीले सुरुको सिट भन्दा पछाडी सिट तिर इशारा गर्दै उह त्यहाँ बस्नु भन्यो अनि मा तेती तिर लम्किए, राति मा त्यो बसको लाईट ले राम्रो संग चिनिएको थिएन, केटा हो कि केटि हो भनेर पनि चिन्न गार्हो परेको थियो……! बल्ल् बल्ल ठम्माये १ जना युवती बसेकी रहेछिन, खलासीले त्यहा गयर बस्नु भनिसके पछि मैले उह संग म बस्छु है भन्दै भन्न आवश्यक ठानिन त्यसैले सिधै गएर झोला माथि पट्टि राखे अनि बसे, लगभग अन्दाजी मा त्यहाँ बसेको ३-४ मिनेट भैसकेको थियो, मैले उसलाई कस्ती छ, कालि कि गोरि भनेर पनि राम्रो संग छुट्याउन सकेको थिइन्, बस अगाडी बढ्दै थियो, अकस्मात अगाडी बाट आएको गाडीको लाईटको प्रकाश मेरो अनुहारमा पर्यो , त्यही बेला त्यो मा संगै बसेको केटिले ओह हो हजुर पो भनेर भनि, सायद मैले त्यो गाडीको प्रकाशले मेरो अनुहार देखि होलि,  अनि मैले उसले त्यति भनिसके उसलाई नजिक बाट नै हेर्नु पर्ने भएकाले मा उसको अनुहारको नजिक गए, ताकी उसको अनुहार राम्रो संग देख्न पाइयोस, ओह हो…..सोच्ने नसकिने कुरा, यतिका वर्ष पछि यस्तो हालत मा देख्दा म त हैरान भए……त्यो केटि अरु कोहि नभएर त्यहि मेरो सुलोचना थिईन… उसलाई देख्ने बित्तिकै म खुसीले पागल भए अनि ओह हो तिमि पो , सन्चै छ्यौ…? अनि कसरि यो बस मा त? येत्रो लामो समय कहाँ थियौ, भन्ने जस्ता प्रश्न एकै साशमा सोधे अनि उसले सबै कुरा बताई , उ उसको बुवा विदेश बाट भोलि आउने रे त्यसैले उ लिनको लागि हिडेको  रे…..  उसलाई भेटेपछि मेरो अनुहार मा अर्कै प्रकार को चमक थियो, म निकै नै खुसि थिए, उ पनि हजुरलाई भेटेर खुसि लाग्यो, म त पहिला आएर बस्दा त् को रैछ, भन्ने लागेको थियो भनी..यति गफ हुदा हुदै नारायणगढ को पोखरा बस पार्क आइएको थियो…. अनि  मैले उसलाई म केहि लिएर आउछु भनेर तल ओर्ले अनि चाउचाउ, चुइगम, कुरकुरे, पानि लियर बस मा चढे अनि उसलाई दिए अनि हाम्रो यात्रा सुरु भयो!! पुरानो कुराहरु सुरु भयो, उह इन्डियामा गएर दुख पाएको जस्तो कुरा हरु गरि, अनि आशु निकाली, साच्चै उसले दुख पाएको रहिछ,भाउजुले गरेको हेपेको कुरा हरु भन्दै रुदै लागि अनि मैले उसलाई नरुनु, अब तिमि जे भएनी नेपाल आइसकेको छौ, रुन हुदैन भनेर उसको हात बिस्तारै समाए, मलाई करेन्ट लागे जस्तो भयो, कस्तो सुकुमोल हात कति नरम थिए यो हात……. खै उसलाई के भएछ, उह त मा संग झन् टासिएर रुन थाली…. जस्तो कि हामी २ प्रेमी धेरै बष पछि मिल्दैछौ, उ मेरो छातीमा टासिएकि थिई जसले गर्दा उसको कपाल ले मेरो अनुहार मा परेको थियो, अनि मैले उसको कपाल सुम्सुमौदै किन रोएको रुनु हुदैन. अरुले देख्यो भने नराम्रो सोच्छन भने उह यति चाडो रोकिने अवस्थामा थिइन् अनि उसको अनुहार तिर हात लगेर उसको आशु पुछदिए नरुनु भनेर सम्झाए…. उह यसरि रुदै थिई सायद उह माथि ठुलो बर्जपात परेको छ, किन तिमि यसरि रोएको भनेर सोध्या पनि उह बोल्न सक्दिनथी, यस पाली उह रुन अलि कमि भो, खाली सुक्क सुक्क मात्र गरेकी थिई, बिस्तारै उ मेरो छाती बाट आफ्नो मुन्टो हटाएर सिट मा राखी, त्यति बेला सम्म मैले उसको हात पकडी राखेको रहेछु, उसले आफ्नो हात तानी, मैले ओह हो सरि भनि, उह केहि बोलिन सायद रुमाल ले आशु पुछ्न होला हात निकालेको !!!!
१०-१५ मिनेट सम्म हामी चुपचाप थियौ, म के बोलाऊ भन्ने मा थिए, उह अझै सम्म नि सुक्क सुक्क गर्दै थिई, पछि उसले भनि कि… उह नेपाल बिहेको लागि आएको भनेर, मेरो जबर्जस्ती मलाई थाहा पनि नदिएर बिहे को निधो गर्नु भएछ, त्यसैले मलाई यहाँ बोलाएको रे अब २ हप्ता पछि बिबाह हो, अस्ति रातो टिका लगाएको हो भनेर उह भन्दै थिई, म भने आशु सहित उसको कुरा सुन्दै थिए, आशु पनि किन नआऊन र किनभने मा उसलाई भित्र देखि चाहेको थिए आफ्नो बनाउन चाहेको थिए, उह बिना मरेको थिए तर पनि आज भेटेको थिए त्यो पनि उसलाई अर्कैले बनिसकेको अवस्थामा!!!!!तर पनि मेरो मन त्यस्तरी दुखेको थिएन किनभने यो २ बर्समा मैले उसलाई भुलिसकेको थिए, उह संग को सपना तुहाई सकेको थिए त्यसैले मलाई त्यो कुरा ले पिडा भएन!!!
अब भने मेरो दिमाख ले उल्टो सोच्न लागिसकेको थियो…… आज यसको मालको स्वाद जसरि नि चाख्नु पर्छ भन्ने मा जोड दिन थाले, उ आफ्नो बिहेमा आफु खुसि नभएको, आफु पढ्न चाहेको जस्तो कुरा गर्दै थिई म भने उसको कुरा सुने जस्तो गरि कसरि र कहाँ बाट सुरु गरम भन्ने तिर सोच्दै थिए…… ठ्याकै तेही समय मा कुकुरले बाटो काट्यो भनेर गुरुले ब्रेक लगाउदा हामी आगाडी हुत्तिदै थियम, त्यहि समय मैले उसलाई रोक्न एउटा हात उह तिर सार्दा मेरो हातले उसको देब्रे पट्टिको बुबु समौना पुग्यो…… ओह हो कस्तो मजा आएको कति मिलेको कति गोलो, कस्तो हात भरिको अनि कति सार्हो बुबु उसको….. हतनपत ओह सोरी भने उसले पनि केहि छैन, हजुरले जानेर होइन भनि! त्यसपछि त्  झन् मेरो मनमा एक प्रकारको आधिबेरी नै ल्याइदियो झन् कस्तो होला भित्र बाट छाम्दा भन्ने कल्पनामा हराएको रहेछु, पछि मान्छे हरु पिसाब गर्नको लागि लागि झार्न हल्ला गर्दा पो झायाल्लास भए, अनि उ बोलि हजुरलाई निद्र लागेको छैन भनेर, नाइँ भन्ने छोटो उत्तर दिए, गाडी हिड्न फेरी सुरु भयो,,, उ हजुर कहिले फर्कने कहाँ बस्ने जस्तो प्रश्न सोद्दै थिई,म जवाफ दिदै थिए, बस लचाक्क हुदा उह मा पट्टि हुत्तिई मा संग टासीन पुगी….उसको बुबु पुरै मेरो छाती माथि थियो…. अनि उसलाई रोक्न हात बढाऊदा मेरो हातले उसको हात समातेको रहेछ, मलाई लाग्यो यहि सहि समय हो, उसले आफ्नो सरिर सम्हाली तर हात निकाल्न कुनै हतार गरिन, अनि म बिस्तारै उसको त्यो कोमल हात चलाउन थाले, सुम्सुमाउन थाले उनले केहि प्रतिबाद गरिनन् मा अझै अगाडी बढे उनको नजिक गए, अझै नजिक गए उनको अनुहार सम्म पुगे उनको स्वाश छिटो छिटो चलेको आभाष पाए उनको हात मैले त्यति बेला सम्म पनि समातेको नै थिए! मैले उनको हात मेरो साप्रामा राखेर चलाएको थिए…. अब मैले उनको उता पट्टि उनको साप्रा माथि रहेको हात समाउन पुगे, उनको त्यो हात पनि धेरे बेर खेलाए अनि बिस्तारै उनको साप्रा(थाई) मा सुम्सुमाउन थाले उनले पैन्ट लगाएको मैले आभाष पाए त्यो क्रम धेरै बेर चल्यो…मेरो दुवै हात उनको साप्रा माथि चल्न थाल्यो…. अनि मलाई सार्है उनलाई चुम्न मन लाग्यो….उनको हात समातेर किस गरे धेरै पटक अनि उनको कुनै प्रतिक्रिया नआएसी म अझ अगाडी बढे म उनको अनुहरुको माथि निधारमा किस गरे, गाला हुदै पुरा अनुहार भरि नै किस गरे…. बल्ल त्यति बेला उनको हातले मेरो हात समातेको थियिन धेरै जोडले…….उनको टाउको मा समातेर उनलाई आफु तिर ताने अनि उनको ओठ चुस्न थाले……ओह हो कति नरम ओठ..बच्चाको जस्तो…सायद हल्का लिपिस्टिक पनि लगाएको थियिन होला….. त्यसको गन्ध पाउदै थिए मैले म उनको मुख भित्र हरौना थाले…. उनको जिब्रो चुस्न थाले….उनको त्यो तातो साश. छिटो चलेको त्यो धड्कन ले मलाई झन् उत्तेजित बनाउदै थियो…… उनले पनि उनको हातले मेरो टाउको मा समातेर तानिन अनि जोड जोडले मेरो ओठ अनि जिब्रो चुस्न थालिन… यहाँ आफ्नो माल रन्केर पाइन्ट नै फोडेर बाहिर आउला जस्तो भैसकेको थियो!!  उसले मलाई दुइतै हातले होल्ड गरेर मेरो अनुहार भरि किस गर्दै थिईन भने म त्यस्को मज लिदै थिए… पछाडी सिट बाट कसैले खोकेको आवाज थाहा पायौ अनि सम्हालिदै हामी बिस्तारै अग्दै बढ्यौ म बिस्तारै उनको बुबु संग कपडा माथि बाट नै  खेल्न थाले…पालैपालो उनको बुबु संग खेल्न थाले उनि अहिले किस गर्न छोडेर मलाई च्याप्प समातेर बसेको थिईन… मा उनको त्यो सार्हो…. ठिक्क हात मा मिल्ने, बुबु संग खेल्नमा नै ब्यस्त थिए… १०-१५ मिन मा उनको बुबु संग खेलेसी उनको बुबुलाई भित्र बाट नी खेलाउने चुस्ने रहर जाग्न थाल्यो अनि उनको पेट तिर हात लम्काए अनि उनको नाइटो खेलाए उनले बिस्तारै कानमा नगर्नुन काउकुती लाग्यो भनिन, अनि मैले उनको टि-शर्ट माथि खिच्दै उनको घाती सम्म पुर्याईदिए अनि ब्रा संगै बुबु माड्न थाले….बस हल्लिएको कारणले गर्दा उनको माथि को टि-शर्ट तल झरेर काम मा बाधा गर्दै थियो….उनले कुरा बुझिछन कि क्या हो उनले एउटा हातले कपडा समतिदिईन, म उनको ब्रा पनि माथि सारेर उनको टि-शर्टभएको ठाउँमा पुर्याईदिए, म पागल बनि सकेको थिए….. मेरो हातले उनको बुबुको छालामा पहिलो पटक स्पर्स गर्दै थियो…..साच्चिकै कति नरम थियो…… उनको बुबुको टुप्पो पनि फेला पर्थे म, मा पुरा पागल बनिसकेको थिए….मा झन् जोड जोडले उनको बुबु माड्दै थिए…. उनि पनि उत्तेजनामा पागल भएर होला पुरै सरिर मेरो माथि छोडेकी थिईन, उह उह उह गर्दै थिइन् सानो स्वर मा सायद अरुले थाहा पाउछन भनेर हो कि…….मेरो माल उठेर मलाई नै गार्हो बनाउदै थियो……. उनको बुबु माड्दै थिए…..अनि चुस्दै पनि थिए, उनको बुबुको टुप्पो जोड जोडले चुस्दै थिए मलाई खपी नसक्नु भएको थियो, उसलाई त्यहि चिकिदिउ जस्तो लागेको थियो, बसमा यात्रा गरेको कारण त्यो सम्भब पनि थियन, अरुले थाहा पाउला कि भन्ने डर पनि थियो!!!! उनले मेरो १ हात जोडले समातेको थिईन भने मा अर्को हातलाई उनको पुतिको वरीपरी पर्ने गरि पाइन्ट माथि बाट नै सुम्सुम्याउँदै थिए सायद उसलाई पनि गार्हो  भएको हुनु पर्छ, उनि झन् झन् म संग टासीदै थिईन, उनले मेरो हात समात्न छोडी मेरो रन्केको माल माथि पो हात चलाउन थालिन् पैन्ट बाहिर बाट नै..ओह हो त्यों स्पर्सले त झन् पुरा पागल बनायो, मेरो पालो मैले मेरो पैन्टको zip खोलिदिए, उनि zip बाट भित्र हालेर पेन्टी बाहिर बाट खेलाउन थालीन, म अरुले थाहा पाउलान कि भनेर सम्हालिदै बसेको थिए, अनि अहिले पेन्टी भित्र हात घुसाएर माल खेलाउदै थिईन, अनि उनि धेरै बेर पछि बोलिन, मलाई कान मा आएर भाचिदिउ भनिन, मलाई थाहा थिएन तिनी त्यति कामुक छन् भनेर! मलाई उनको त्यो कुरा सुनेर झन् उत्तेजना आयो, जोश बढेर आयो, अनि उनको पैन्टको zip खोलेर हात हाले….. पुरा चिसो भैसकेको रहेछ, पेन्टी त धोएर सुकाएको जस्तो भएको थियो, म हात बढाउदै थिए,,,, उनले मेरो माल यसरी खेलाइन मा अगाडी बढ्नै सकिन……. ओह हो स्वर्गीय आनन्द थियो त्यो, अब मेरो माल झर्ला जस्तो भएको थियो, त्यहि समय बस रोकियो सबै जना हल्ला गर्न थाले, खलासी दाई गाडी बाट झरे अनि एकजना प्रहरी लाइट बाल्दै बस भित्र छिरे, अह अनि बल्ल याद भयो हामी त् थानकोट आइपुगी सकेको रहेछौ, त्यस पछि भने मानिसहरु हल्लाखल्ला गर्न थाले, समानहरु मिलाउन थाले, अब हामी फेरी त्यहि कुरा गर्ने परिस्थितिमा थिएनौ, बिस्तारै म सिथिल हुदै थिए, रन्केको माल पनि बिस्तारै आफ्नो आकारमा आउदै थियो, मनको कुरा अधुरो नै रह्यो,,,,, यति बेला सम्म उनले मेरो पाखुरा भित्र हात छिराएर समातेको थिईन अनि मेरो कुम मा उनको टाउको राखेको थिईन सायद उनलाई पनि अब छुट्न पर्छ, भन्ने भयले सताउदै थियो होला, यात्रा जारी थियो, कलंकी आइपुगियो त्यहाँ झर्ने यात्री हरु झर्दै थिए भने म अब बाकी काम कसरि सम्पन गर्ने होला भन्ने तिर सोच्दै थिए, रातको २ बज्दै थियो अनि उनलाई सोधे तिमि बसपार्क पुगेसी कहाँ जान्छौ भनेर, आफन्ती छन् कि लिन आउने भनेर उनले भनिन खै १ जना गाउ बाट काठमाडौं पढ्न बस्ने दाई आउनुहुन्छ रे भनिन, त्यो संगै उनले बोलिहालिन, म त हजुर संगै जान्छु, अनि बिहान ११ बजे एरपोर्ट जान्छु भनिन, अनि छोरोलाई यहाँ भन्दा अरु के चाहियो, खोजेको नै यहि हो भनि मन मनमा खुब खुसि भए, अनि सोधे घरकाले सोधे भने के भन्छौ त्, कहाँ को संग बसे भन्छौ भनेको त्, हल्का मुस्कुराउदै त्यो दाई लिन आउनु भएन अनि सिट मा संगै बस्ने एकजना दिदीको को घर काठमाडौंनै रहेछ, अनि त्यही दिदीको मा बसेको भन्छु भनिन, कस्तो राम्रो जुक्ति, उनि म संग बस्नको लागि त्यति झुट बोल्छिन भन्ने चाही लागेको थिएन, कुरा गर्दै आउदा बसपार्क नि आइयो, गाडी रोकिए पछि उनि मुखमा रुमाल बाधिन अनि भनिन, चाडो जाम त्यो दाइ आउन सक्छ, मलाई कता कता हासो लागेर आयो, उनको त्यो दाई संग बच्ने जुक्ति देखेर, अनि उनलाई चेपेर म प्राय काठमाडौं आउदा बस्ने गेस्ट हाउस तिर लम्के, त्यति बेला अहिले जस्तो गार्हो थिएन रुम बुक गर्नको लागि, रुम बुक गरिसकेसी चाबी लिएर सहयोगी भई अगी लग्यो भने हामी पछि पछि, रुम खोलेसके पछि, बती बाले अनि रुम लक् गरे….उनि त्यति बेला सम्म बिस्तारामा ढल्किसकेको रहेछिन, अनि उनको नजिक पुगेर बसे, अब कसरि सुरु गरौ भन्ने हुदै थियो….अनि उनले मा नजिक आएर मेरो कुममा टाउको राखेर बसिन अनि भनिन हामी अब हामी कहिले भेट्ने भनेर, अनि उनलाई आगाडी तानेर निधार मा किस गरे नि भने भेटिइहाल्छ नि हामीले चाहयौ भने….. यति बेला सम्म म उनलाई बिस्तारमा लडाई सकेको हुन्छु, उनि मलाई उनको माथि तानेर गालामा गहिरो किस गरिन, मैले नि उनको ओठमा लामो किस गर्छु अनि उनको जिब्रो संग खेल्न सुरु गर्छु, उनि मलाई साथ दिदै थिईन, अनि बिस्तारै म उनको बुबु माड्न सुरु गर्छु, मलाई बुबु भित्र बाट कस्तो होला भन्ने उत्सुकता थियो अनि धेरै बेर नै नलागी उनको ति-शिर्ट खोलिदिए अनि गुलाबी रंगको ब्रा पनि खोलिदिए,कति मिलेको दुध, नै कति सार्हो, ठिक्क हातमा अट्ने बुबु, सच्चाई भन्ने हो भने मैले अहिले सम्म रासलीला गरेको केटि हरुको यस्तो दुध देखेको थिईन, मा उनको बुबु मोल्दै थिए, अनि म तल सरे, उनको नाइटोमा किस गरे अनि तल पुगे उनको पैन्ट खोल्न थाले उनि उत्तानो परेर सुतेको हुनाले पैन्ट खोल्न गार्हो भयो, उनले कुरा बुझिछन् कि क्या हो उनले आफ्नो कम्मर माथि उचालेर पैन्ट खोल्न सहयोग गरिन, रातो पेन्टी देखें बित्तिकै मोर माल झन् रन्कियो, अघि बसको आधा काममा नै रोकिनु पर्दा दुख सम्झिदै थिए, उनको पेन्टी बाट त पुरै बिझिसकेको रहेछ, अनि उनको पेन्टी बाहिर बाट नै माल लाई किस गरे, अनि हल्का हातले सुम्सुम्याए, सायद पेन्टी भिजेको भएर उनलाई अढ लागेर होला, पुरै भिजेको छ, निकाल्छु ल भनिन अनि कम्मर माथि गरिन, मैले एकै झट्कामा पेन्टी निकालिदिए, ओह हो उनको पुती को दर्सन पाए, जुन हेर्न मा बर्षौ देखि तद्पिदै आएको थिए, उनको पुती देख्ने बित्तिकै खै क भयो मा त चाट्न थालेछु, पुक्क परेको गुलाबी पुती, अझ भनौ, हल्का मात्र रौ आएको, २ चिरा मा छुटीएको पुति, अहिले त्यो पुती समझदा पनि माल जिरिंग भएर आऊछ, उनि मजा लिदै थिईन उनि अ..अ..अ..अ..ह..अ..अह…अहह. जस्तो आवाज निकाल्दै थिईन, उनको त्यो आवाजले झन् मा पागल हुदै थिए, उनले मलाई माथि तानिन मेरो ति-शिर्ट, भित्रको गन्जी निकलिदियिन अनि ओठमा लामो किस गरिन, हाम्रो किस को खेल लामो समय चल्यो अनि मा उनको बुबु को निप्पल चुस्न थाले उनलाई धेरै मजा आएछ कि क्या हो उनि जुरुक्क जुरुक्क कम्मर उचालेर मेरो माल मा स्पर्स गराऊ थिईन, मलाई उनको त्यो ब्यबहारले उत्तेजित बनाउदै थियो, अनि म हल्का उनको पुतीलाई १ हातले स्पर्स दिन थाले भने १ हातले बुबुमा १० मिनेट जति उनको पुती अनि बुबु संग खेलेपछि उनलाई नि सहन नसक्नु भएछ, उनि आफ्नो १टा औला चुस्दै थिईन भने अर्को हठले मेरो टाउको खेलाउदै थिईन, अनि अह…..अह….ओह…….मम……राजा…..उम्….अह…….अह….जस्तो आवाज बारम्बार निस्किरहेको थियो उनको मुख बाट, उनलाई अब तड्पाउनु हुदैन भन्ने लग्यो अनि १ झटमा कपडा खोलेर उनको पुती तिर मेरो माल सोझ्याए हल्का उनको पुती मा हातले स्पर्स गरेको उनको पुती त् पुरै भिजेको रहेछ,पुरा चिप्लो चिप्लो हुदै थियो,  अनि उनको पुतिको मुख मा लागेर मेरो माल ठोसे, हल्का मात्र के छिरेको थियो, उनले आआ दुख्यो भनेर मलाई धक्का दिईन, तिम्रो पहिलो पटक भएर हो पछि मजा हुन्छ, एकछिन सहनु भनि सम्झाए अनि उनलाई किस गरेर उनि माथि चढे अनि हल्का भित्र छिराए, उनीलाई गार्हो बह्येको थियो होला, please यो नगरम मलाई दुखेको छ भन्दै थिईन मुख मा आएको माल छोड्ने कुरा पनि भएन, नै उनको कुरा सुनेको नसुन्यै गरेर मैले आफ्नो सुरमा पिलेरहे, साचिकै टाइट थियो उनको पुती, मा स्वर्ग मा पुगेको आभास गर्दै थिए, मा हल्का पेल्दै थिए, उनि बिचरा आइया आइय अह अह आइय भन्दै थिईन, माल अलि भित्र पुगेसी मैले भित्र बाहिर गराउन थाले उनको पुती बाट चिप्लो पनि निस्किदै थियो, त्यस्ले गर्दा भित्र छिराउन सजिलो भएको थियो, उनि पनि कराउन काम गरेकी थिईन, अनि एक पल्ट जोड गरेर धक्का दिएको पुरै छिरेछ, उनि मरे मम्मी भनेर चिच्याईन, उनलाई बेवास्ता गर्दै मा पेल्दै गए, अहिले पुती हल्का खुलेर होला भित्र बाहिर गराऊदा सजिलो  हुदै थियो, भने उनि अहिले आँखा चिम्लेर अह आ अह आ अह जस्ता शब्द निकालेर कराउदै मजा लिदै थिईन, राजा भित्र सम्म अ..आ…..ओ….फास्ट फास्ट भन्दै थिईन, उनि उत्तेजनाको चरम सुखमा थिईन, उनलाई चिकिरहे, अनि माल बाहिर निकालेर उनलाई मेरो माथि राखेर चिके, पछि बिभिन्न आसन मा राखेर चिके, अनि उनले लास्टमा पहिला गरेको जस्तै गरेर गर्नु न भानिसकेसी मा उनको माथि चढेर नेपाली हरुको प्राकृतिक आसनमा गर्न थाले उनि अह…आया,,,,ओह…..उम्म……..आया……आ.आ… गर्दै मजा लिदै थिईन,  उनीले उनको ज्यान तन्काईन….. अनि सिथिल भईन आवाज निकाल्न छोडिन, सायद उनको पनि झरिसकेको थियो होला, मा पनि चरम उत्तेजना मा पुगेको थिए….मेरो माल झर्दै थियो,,,,बाहिर निकाल्न मन नै लागेन अनि मैले भित्रै झारिदिए……….  म थकाइले बिस्तारा उत्तानो परेर सुतेको थिए, उनि मा माथि आयर सुतिन, हामी जन्मजात नांगै थियौ, सायद बसको अनिधो अनि थकाइले गर्दा होला हामी निदाएको रहेछौ, पछि मलाई अनौठो लाग्दै थियो आँखा खोलेर हेरेको उनि मेरो माल चुस्दै रहेछिन, ओह हो कस्तो मजा…..उनले १० मिनेट माल चुसेसी झर्ला जस्तो भयो अनि उनलाई माथि तानेर फेरी चिके बिभिन्न आसनमा…….. अनि समय ले नेटो पनि काटेको थियो हामी सम्हालिदै उठ्यौ फ्रेश भएर उनलाई चिक्दा माल भित्रै झरेको हुनाले औसधि लियन सम्झाए अनि उनले पिर नगर्न भनिन अनि फेरी भेट्ने बाचा गर्दै लामो टंग किस गर्यौ, अनि अंगालो मा बाधिएर खाना खान झर्यौ…… उनलाई मैले एरपोर्ट पुर्याएर म साथीको को काममा लागे,,,,,!!!!
Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.

0 comments:

Post a Comment